.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس کل دادگستری:اجرای سند تحول انقلابی بزرگ در دستگاه قضایی است
رئیس کل دادگستری مازندران، اجرای سند تحول قضایی را انقلاب بزرگی در دستگاه قضایی برشمرد و گفت:اجرای عدالت دستاورد مهم این سند خواهد بود.

به گزارش شمال نیوز، حجت الاسلام صادق اکبری پیش ازظهر چهارشنبه در شورای تحول قضائی استان مازندران گفت: اجرای درست ودقیق سند تحول قضائی، انقلاب بزرگی در دستگاه قضائی است واز دستاوردهای مهم آن، رضایتمندی مردم و اجرای عدالت درجامعه خواهد بود.

 

وی اظهار داشت: باتوجه به هفت مأموریت ابلاغی در این سند که شامل موضوعات مهمی مانند احیا حقوق عامه، اجرای عدل و گسترش آن، حفظ آزادی‌های مشروع، نظارت بر اجرای صحیح قوانین و حسن جریان امور، رسیدگی به دعاوی، تعقیب مجرمین و کشف جرم و اصلاح مجرمان و حمایت از مالکیت اشخاص است، هفت کارگروه تخصصی برای اجرای سند تحول قضائی در استان تعیین و فعالیت‌های این کارگروه‌ها آغاز شده است.

 

عالی‌ترین مقام قضائی استان مازندران بابیان اینکه اجرای دقیق سند تحول، نیازمند تلاش و پیگیری تمامی ارکان دستگاه قضائی استان است اظهار داشت: براین اساس کارگروه‌های تخصصی به منظور برنامه ریزی و اجرای هر چه بهتر سند تحول قضائی تشکیل شده است و بر مبنای فعالیت هریک از کارگروه‌های تخصصی، برنامه‌های سند تحول در دادگستری استان اجرایی می‌شود.

 

وی بااشاره به نظارت مستمر بر روند اجرای سند تحول قضائی افزود: در راستای اجرای هرچه بهتر اهداف و مأموریت‌های سند تحول قضائی، مدیران و کارکنان دستگاه قضائی نیز می‌توانند در حوزه کاری خود، راهکارهای جدیدی را در جهت اجرای کامل، درست ودقیق سند تحول قضائی ارائه و اجرایی کنند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.116 seconds.